ALKMAAR 19 juli 2017

Slimme Boekhouding, aanbieder van een digitale oplossing waarmee de administratie wordt verwerkt, zet de accountantsmarkt op zijn kop.

“Sinds de start, in april van dit jaar, zien we een enorme toename van klanten die overstappen naar ons” aldus Taco Luiken, één van de drie oprichters van Slimme Boekhouding. “Ze maken de overstap omdat wij een vast laag bedrag per jaar rekenen (en niet werken met uurtje factuurtje). De traditionele accountantskantoren berekenen de besparing, die mogelijk is door gebruik te maken van de digitalisering, niet of nauwelijks door in lagere prijzen richting hun klanten”.

“Daarnaast bieden de traditionele kantoren nog steeds de jaarrekening aan tegen betaling terwijl dit volgens de wet sinds november 2015 voor 90% van de MBK-ondernemers al lang niet meer verplicht en/of nodig is” aldus Taco.

Slimme Boekhouding is begin dit jaar in dit gat in de markt gedoken en biedt de kwaliteit van een accountant tegen een zeer lage en transparante prijsstelling. De MKB-er van nu wenst een eerlijke prijs voor een oplossing waarmee hij/zij elk moment inzicht heeft in hoe het bedrijf ervoor staat.

Slimme Boekhouding is momenteel actief in Alkmaar en omgeving en zal vanaf het najaar gaan uitbreiden naar andere delen van Nederland.

Meer info: www.slimmeboekhouding.nl

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Willem Visser, 06-45066554 of per e-mail: willem@slimmeboekhouding.nl

Over Slimme Boekhouding:
Slimme Boekhouding is een initiatief van Taco Luiken, Maurice Vollemans en Willem Visser. Allen hebben ruime ervaring in de accountancy en zijn fiscaal geschoold. Slimme Boekhouding biedt ondernemers gemak en kwaliteit tegen een lage prijs door het aanbieden van een digitale oplossing waarmee de boekhouding wordt verwerkt, gecombineerd met een uitstekende service!